Niet tevreden over onze dienstverlening?

 

VR-Advocatuur gaat en staat voor tevreden klanten, een hoog serviceniveau en een goede dienstverlening. Bent u toch niet tevreden over ons en wilt u een klacht indienen? Lees hieronder wat u kunt doen.

Kantoorklachtenregeling

Wanneer u ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van onze dienstverlening of over de hoogte van declaraties, verzoeken wij u om uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. U kunt zich daarvoor echter ook wenden tot de klachtfunctionaris van ons kantoor: mr. B.K.A. van Rijsbergen.

Klacht indienen

Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van ons kantoor en onze uiterste best doen om een eventuele herhaling te voorkomen.

Privacyoverzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen van u wanneer u terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant en nuttig vindt.

U kunt al uw cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.